Vacature Administratief Medewerker
Functie: Administratief medewerker
Startdatum: Per direct
Deadline solliciteren: tot functie is vervuld
Standplaats: Leiden
Aantal uren: Minimaal 24 uur
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en georganiseerde Administratief Medewerker om ons team te versterken. In deze veelzijdige rol ondersteun je het kantoor bij diverse administratieve taken en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Werk jij graag met verschillende systemen, ben je nauwkeurig en ben je op zoek naar een baan waar geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Jouw nieuwe werk
Als administratief medewerker vervul je een cruciale rol door te zorgen dat al onze dagelijkse zaken goed en soepel verlopen. Je verwerkt onze dossiers, plant afspraken, houdt de financiële administratie bij en ondersteunt onze zorgverleners met documentatie en registratie. Jouw werk zorgt ervoor dat de bedrijfsadministratie van Aemosa op orde is. Jouw organisatorisch vermogen draagt op deze manier direct bij aan het verbeteren van de kwaliteit van onze zorg.
Jouw verantwoordelijkheden zijn onder andere:
Het netjes verwerken van binnenkomende facturen en betalingen;
Binnen ons kwaliteitsmanagementsysteem (KMS) controles en registraties uitvoeren, documenten aanpassen en zaken op de juiste plek registeren;
Ondersteunen op het gebied van personeelszaken. Denk daarbij aan: het verwerken van ziekmeldingen, registreren van personeelsdossiers en gespreksverslagen, zorgen voor een goede on- en offboarding, basis salarisadministratie en het verlengen van arbeidsovereenkomsten;
Het verwerken van documentatie in ons hulpvragersportaal ZilliZ;
Het bijwonen van vergaderingen en notuleren voor in het KMS;
Voorbereiden en uitgeven van laptops en telefoons aan medewerkers (geen technische kennis vereist);
Administratieve ondersteuning bij projecten (denk hierbij aan verhuizingen, nieuwe dagbestedingsvormen etc.).
Dit ben jij:
Minimaal een MBO 4 werk- en denkniveau;
Je hebt al ervaring opgedaan in een vergelijkbare rol;
Je hebt ervaring met het werken in verschillende systemen. Wij gebruiken onder andere Office 365, ZilliZ, Daywize/NMBRS en Azure.
Je schrikt niet van een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is;
Je weet goed het overzicht te bewaren;
Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar.
Wat wij bieden:
Een leuke, uitdagende baan met uitzicht op een vaste aanstelling;
Een werkplek in hartje Leiden;
De ruimte om jezelf te ontwikkelen en verder door te groeien binnen de organisatie;
Werken in een hecht en gezellig team;
Een telefoon en laptop voor werkgebruik
Mogelijkheid om gebruik te maken van een dienstauto
Vakantietoeslag van 8%
Eindejaarsuitkering van 8,33%
Leuke collega's, een informele werksfeer en maandelijkse borrels!
Jouw nieuwe werkgever
Aemosa levert ondersteuning thuis (ambulant) en coaching op alle levensgebieden, met behulp van professionals die zich hebben gespecialiseerd in herstel ondersteunende zorg. Aemosa richt zich op hulpvragers vanaf 18 jaar, met een psychische of psychiatrische kwetsbaarheid, die niet goed in staat zijn om volledig zelfstandig in de thuissituatie te functioneren. Wij bieden hulp vanuit de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO) en zijn werkzaam in de Duin en Bollenstreek en gemeenten Katwijk, Leiden, Leiderdorp, Zoeterwoude, Voorschoten, Oegstgeest, Bergschenhoek, Bleijswijk, Wassenaar, Leidschendam-Voorburg en Zoetermeer.
Enthousiast geworden?
Word jij onze nieuwe collega? We kijken ernaar uit om kennis met je te maken! Stuur je cv en motivatie naar werkenbij@aemosa.nl . Vragen over deze vacature? Thymen Kruider kan je er alles over vertellen (0639816413)!
Direct solliciteren doe je HIER